Garantie en retouren
GARANTIE EN RETOURENWij zijn officieel verkooppunt van nagenoeg alle gerenommeerde merken en producten. Ondanks de hoge kwaliteit van de producten die wij in ons assortiment hebben, kan het voorkomen dat je een product ontvangt dat niet perfect is. In dat geval voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing.
ALTIJD MINIMAAL 1 OF 2 JAAR GARANTIE
Bij consumentenverkoop. Zakelijke aankopen worden gedekt door de wettelijke garantietermijn, eventueel uitgebreid met een verlengde fabrieksgarantie, indien van toepassing.
Welke uitzonderingen gelden?
Verbruiksmaterialen zoals snaren, drumstokken, plectrums, tape, lampen, batterijen/accu’s, rieten en crossfaders zijn uitgesloten. Slijtage van instrumenten is alleen gedekt als deze ondanks goed onderhoud van de instrumenten respectievelijk op grond van aanwijsbaar gebrekkige verwerking opgetreden is. We zijn zeer coulant, maar voor niet goed uitgevoerd onderhoud kunnen wij noch de fabrikant iets doen. Deze uitgebreide garantie is alleen van toepassing bij een consumentenkoop. Voor zakelijke aankopen geldt de wettelijke garantie en/of fabrieksgarantie. Bij producten met meer dan 2 jaar fabrieksgarantie geldt natuurlijk de garantie van de fabrikant.
14 DAGEN ZICHTTERMIJN
Beach Music hanteert voor alle online bestellingen een zichttermijn van 14 dagen. Deze periode gaat in wanneer jij het product in bezit hebt. Na het verstrijken van de 14 dagen is de koopovereenkomst een feit. Tijdens deze termijn dien je zorgvuldig om te gaan met het product en de verpakking, indien redelijkerwijs mogelijk. Probeer het product slechts uit in de mate die nodig is om te kunnen beoordelen of je het wenst te behouden. Indien je het product wenst te retourneren, zal de retourzending en de staat van het product moeten voldoen aan de door ons gestelde voorwaarden.
RETOURPROCEDURE
Je kan om diverse redenen besluiten (een deel van) je bestelling retour te zenden. Lees zorgvuldig deze pagina door om misverstanden en vertragingen te voorkomen.
Artikelnummer/code
Retourzendingen zonder Artikelnummer/code kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Vul in alle gevallen eerst het Retourformulier in. Noteer dit nummer duidelijk op de verpakking, zodat jouw pakket correct geïdentificeerd kan worden bij binnenkomst in ons magazijn.
Retourzending en kosten
In alle gevallen dien je de retourzending voldoende gefrankeerd naar ons op te sturen. Ongefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd. Beach Music vergoedt de verzendkosten nadien, wanneer de retour een gevolg is van een fout van Beach Music of wanneer er sprake is van DOA (Dead On Arrival). Indien je recht hebt op terugbetaling van de verzendkosten hanteren wij een maximale vergoeding. Je kan er ook voor kiezen om het product terug te brengen of te ruilen in onze winkel. Dit is snel, makkelijk en kosteloos.
Max. vergoeding retourzending:
België € 8,50
Nederland € 10,00
Frankrijk € 12,00
Rest van EU € 14,00
Retouradres:
Beach Music
Bogaardestraat 54
9990 Maldegem
Uitgesloten van retour :
Hygiëne producten (bijv. microfoons, hoofdtelefoons, mondharmonica’s en andere blaasinstrumenten)
Maatwerk (bijv. kabels op maat, op maat gemaakte geluidssystemen, verkeerde behandeling van signaal/speakerkabels)
Software of boeken (waarbij de verzegeling is verbroken)
Verbruiksartikelen (bijv. lampen, buizen, koffers, drumstokken, drumvellen en vloeistoffen)